Sponsoring bij V.V. Holten

V.V. Holten, een voetbalvereniging met een mooie historie van meer dan 100 jaar oud. Als vereniging zijn wij trots op het aantal leden, onze vrijwilligers, sponsoren en ons mooie sportpark Meermanskamp gelegen aan de voet van de Sallandse Heuvelrug. V.V. Holten verenigt jong en oud, spelend en niet-spelende leden die allemaal een belangrijke rol spelen in de inclusiviteit van deze club.

Mede dankzij de sponsoren kunnen wij blijven werken aan de groei en ontwikkeling van onze club en daar doen we graag wat voor terug. Zo zijn er jaarlijks 2 netwerkavonden en/of evenementen gepland met mede sponsoren uit ons zakelijke netwerk.

Interesse?
Wil je ook sponsor worden? Er zijn standaard sponsorpakketten zoals hieronder getoond.

Naast de bordsponsoring zijn er ook incidentiele mogelijkheden om VV Holten eenmalig te ondersteunen. Denk daarbij aan een jeugdactiviteit, een jubileum, een verbouwing op de sportaccommodatie, een sponsoravond, etc.
Wij bespreken graag de mogelijkheden met je.

Met sportieve groet,

Arjan Krijgsman
Voorzitter sponsorcommissie V.V.Holten
sponsoring@vvholten.nl